Ga naar de inhoud
Home - Klantenservice

Klantenservice

Welkom op onze klantenservice pagina. We proberen u via deze pagina u zo goede mogelijk te hebben. Vind u niet de informatie waarnaar u op zoek bent, dan vragen we u vriendelijk een bericht achter te laten via ons contactformulier.

Wat vindt u op deze pagina:

  • Meest gestelde vragen
  • Leverings- en verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Herroepingsrecht en bedenktijd
  • Garantie en klachtenafhandeling

Meest gestelde vragen

Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 4,95 en bij een bestelling boven de € 40,00 zijn de verzendkosten gratis. Naar België en andere (Europese) landen zijn de verzendkosten hoger. Bestellingen binnen regio 8200 – 8245 worden gratis geleverd. 

We doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Echter zijn we afhankelijk van de bezorgdienst DHL. Voor actuele informatie kun je altijd de Track & Trace raadplegen voor meer informatie. Doorgaans vinden alle bestellingen binnen twee tot drie werkdagen plaats. Alle bestellingen voor 19:00 worden dezelfde dag verwerkt.

Jazeker! Neem hiervoor contact met ons op via ons contactformulier.

Levertijd & Verzendkosten

We doen zorgvuldig ons best de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 19:00 worden geplaatst, proberen we dezelfde dag nog te verwerken. Echter, lukt het ons niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Hierover nemen we altijd contact met je op.

Op de productpagina staat een aanwijzing van de levertijd. Mochten we om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen we je hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen € 4,95 in Nederland.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de aflevering binnen twee tot drie werkdagen plaatsvinden. Helaas kunnen we het moment van aflevering niet garanderen.

Betaalmogelijkheden

Je kunt je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • PayPal

Onze online betalingen worden gecontroleerd en verwerkt door onze partner Mollie.

Herroepingsrecht & Bedenktijd

Producten die je via onze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet teruggestuurd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Garantie & Klachtenafhandeling

Garantie

We geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Wanneer het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen we kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@snoepjevanoma.nl of gebruik te maken van ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.